3 vilodagar, nu kör vi!

11 Jan

Har haft tre vilodagar bara för jag känt för det!

Under dessa dagar har jag varit hungrig hela tiden.. Jag blir otroligt hungrig när det är kallt ute och när jag inte tränar.

Märkligt.. Det är som jag måste fetta på mig under vintern:)

Men idag var det dags att köra en av Mads tokigheter som nästan hela teamet redan kört:

21-15-9 av:

Squat cleans 45 kg

Toes to bar

Double Unders ( dubbla dem med två så det blir 42-30-18 )

Tid: 9,50 min

Jobbigt, men Kul pass, och det var skönt när det var över. Toes to bar var förvånansvärt jobbiga!!

Bjuder på Annie Sakamoto som gör en grym Fran!

 

Kram på er!

Kommentera

