Vilken uppslutning!

15 Jan

Söndag och klockan är 10.00! Jag, Ellinor och Louise hade bestämt träff på CrossFit Nordic. Christian, Richard och Javad hade tydligen samma planer:) Vilken uppslutning! Mads är i Danmark och Andreas är i Linköping så de kunde inte vara med.

Jag, Louise och Ellinor bestämde oss för att köra ett kort pass.

Amrap 10 min av:

3 MU

5 Hang squat clean 50 kg

35 Double unders

Killarna körde 3:or i clean sen en mysig liten metcon..

Inom 10 min:

2000 m rodd

Resterande tiden som är kvar av 10 min gör du amrap Double unders.



En underbar start på en söndag!

Kram på er!

4 svar to “Vilken uppslutning!”

  1. Andreas januari 15, 2012 den 10:44 e m #

    Shit vad gärna jag hade velat vara där! Miss you guys.

  2. Mads januari 16, 2012 den 9:06 f m #

    Andreas du är inte ensam:-) Vilka stjärnor!

  3. Christian januari 16, 2012 den 12:53 e m #

    Ni var verkligen saknade.
    Även om vi hade så roligt så är det aldrig lika skoj när vi inte är fulltaliga. 😀

  4. Jenny januari 16, 2012 den 4:13 e m #

    Ni var saknade!! Håller med Christian! När vi alla är tillsammans är det perfekt:)

Kommentera

