Söndag på Nordic

22 Jan

Först brunch med hela gänget och sedan träning på Nordic. Kan söndagen bli bättre?

Killarna körde Diane, 21-15-9 av marklyft på 100 kg och HSPU.

Christian satte PB! Andreas gjorde de första 21 HSPU obrutna!

Tjejerna körde Santora som Mads och Andreas körde tidigare i veckan.

20120122-163614.jpg

20120122-163656.jpg

20120122-163710.jpg

20120122-163725.jpg

20120122-163738.jpg

3 svar to “Söndag på Nordic”

  1. Mads januari 22, 2012 den 5:47 e m #

    En makalös söndag helt enkelt! Jag var alldeles lycklig trots att jag nog lyckades köra den längsamaste Diane jag någonsin har kört:-)

    Ellinor, Louise och Per satte dessutom några våldsamt snygga Muscle ups bara för god ordnings skull efter sina respektiva pass!

    Jag kan dessutom tillägga att ribban numera ligger väldigt högt för alla andra som tänker bjuda på brunch:-)

    Tack för en fantastisk söndag!

  2. christian januari 22, 2012 den 6:41 e m #

    Ja jäklar nu vågar jag inte bjuda på ngt mer. Det var ju värsta spaförmiddagen med goda frukter och fantastisk mat!
    Tusen tusen tack!

    När jag blir stor ska jag oxå bli lika bra som er på muscleups!

    Mads med tanke på att du gjorde helt strikta HSPU så är det respekt på riktigt till din Diane!

    Tusen tack för årets söndag!

  3. Ellinor Rehnström januari 22, 2012 den 7:18 e m #

    Tack allesammans för att ni kom! Det var så trevligt! Vilken härlig dag vi har haft! Passet var nog ett av de jobbigaste jag gjort. Crossfit kändes inte så roligt där mitt i smeten. Men sen när muscle up övergångarna satt??? Va hände? Så kom känslan om att träning är det mest underbara som finns tillbaka!
    KRAM
    Mads jag måste även säga att strikta HSPU är väldigt imponerande!

Kommentera

