Några timmar senare på söndagen…

29 Jan

Var det dags för mig och Ellinor att lyfta lite skrot efter att jag ( Jenny ) hade spenderat ett par timmar i pulkabacken med Rasmus!

Passet var:

Först: 10 min – repklättring, öva teknik. Mellan varje repklättring gör du 15 wallballs 6 kg.

Vi övade repklättring i olika varianter.  Utan hjälp av ben, med hjäp av ben, Från L-sit mm.. Jag och Ellinor enades om att repklättring är väldigt kul:)

Och det var mycket skönt att göra detta innan ett pass för att få upp flåset lite och bli ordentligt varm.

Här är jag i repet på Games:)

Efter det var det dags för:

Amrap 12 min av:

12 marklyft 70 kg

12 armhävningar

21 Double unders

Ellinor: 8 varv

Jenny: 9 varv+ 3 mark

Här är Ellinor under Open 2011:)

Efter passet följde Ellinor med mig, Mads och Rasmus och åt middag på Thai restaurangen.

En skön söndag helt enkelt!

/Jenny och Ellinor

Kommentera

