Skönt söndagshäng.

29 Jan

Jag (Christian) Javad och Mads möttes upp imorse för att få lyfta lite skrot. SOm grädde på moset fick vi även lite skönt häng med Shulululu (Louise)

Jag och Javad körde 21-15-9 på av
Frontsquat på kroppsvikt (Äntligen får jag lite nytta av min lätta kropp!!!!)
Ringdips


Mads körde gamla sectionalspasset
10 min amrap
60 face bar burpees
30 OHS
10 Muscle ups.

Vad jag han se så nötte Louise på HSPU i ringar och Ryck.

Men Mads vart är Andreas? 😉

Ha en fantastisk avslutning på veckan!

Kärlek

5 svar to “Skönt söndagshäng.”

  1. Lollo januari 29, 2012 den 5:07 e m #

    Mads, tack för all coaching idag! Det var mitt bästa ryckpass någonsin! Tack!

    • Mads januari 29, 2012 den 6:11 e m #

      Det var ett nöje! Ingen är gladare än jag om jag kan hjälpa till, och du är nog den lättaste i världen att coacha!

      Det är jag som tackar!

      • Björn januari 29, 2012 den 8:14 e m #

        Ja, tack som fan Mads för hjälpen med mina pullups! Å bra ryckt Louise! 🙂

  2. Mads januari 29, 2012 den 6:12 e m #

    Vilket fint war-face jag fick till i min OHS;-)

    • Javad januari 31, 2012 den 12:36 e m #

      Mads, ser ju ut som om du Ler! =D

Kommentera

