Ett ord från mig!

30 Jan

20120130-093506.jpg
I fredags gjorde jag min första strikta Muscle up!!

Idag är det måndag och jag har sjukt lite att göra på jobbet, många kunder som är antingen förkylda eller bortresta. Så då tänkte jag klämma in två träningspass. 😉
Har ganska skön träningsvärk i rumpan och bröstet efter mitt och Jennys pass igår!
Måndagens första pass blev kondition, jag måste verkligen bli bättre på att pressa mig i konditionsfasen, känner mig alldeles för bekväm just nu! Något som jag inte gillar är löpning, så jag passade på att pressa mig där! Oh det är tufft…
Efter en uppvärmning på ca 2 km körde jag intervaller. 5 st x 1 min jobb/vila på hastighet 17 sen 10 st 30 sek jobb/vila på hastighet 19km/h.
De tre sista var riktigt kämpiga, rumpan sved från gårdagens marklyft! Men nu är jag klar och sitter och känner mig nöjd!

20120130-094531.jpg

Tack för mig!

Ps. Lollo min mixer har nu gått sönder efter alla smoothies jag gjort! Det var en skitstor, stenhård jordgubb som hade kilat sig fast! Så nu är hela maskineriet i kras.. ;(
Varning till er andra, tina jordgubbarna lite… 😉

Ett svar to “Ett ord från mig!”

  1. Lollo januari 30, 2012 den 8:36 e m #

    Galet bra med strikt MU!! Grattis!

    Vad har du för mixer? Det gäller att ha ett ledande märke…med ordentlig motor…

Kommentera

