Roadtrip och fika i Linköping samt mängder med PB´n

4 Feb

Japp Jag (Christian) Richard, Björn och Javad drog en lite dagsutflykt till Sveriges nyaste box i Linköping för att hälsa på vårt styrkeorakel Andreas och Martin.

Egentligen ska vi i teamet hälsa på även i månadsslutet men med vårt tålamod kunde vi inte hålla oss utan var bara tvungna att tjuvkika lite nu under premiärveckan. Vilken jäkla snygg box! Är ni omkring Östergötland då är Linkan ett måste. De har allt. Gott kaffe (moccamaster) grym ventilation, man får dumpa vikter, trevliga ägare osv.

Efter mina Marklyft härom dagen blev jag så taggad att försöka persa i Marklyft och det funkade ju. Putsade det från 185 till 190.

Sedan körde Jag Andreas Javad och Rille grace
Andreas fick den bissart grymma tiden 1:40
Javad 4:50
Richard 3:26 (PB)
Christian 4:39 (PB)

Björn och Martin dunderpersade  i Fran

Det som var absolut roligast idag var att ingen ville riktigt sluta träna. Björn tex körde även en till benchmart vid namn randy (70 snatch på 34 kg)

Tack Killar och Crossfit-Linkan för en av de bästa dagarna på riktigt länge. Jag är lycklig långt in i hjärtat.
Eller som dagens största tema det var KÄRLEK!

Hej då Linköping vi ses den 25e.
här kommer lite bilder

7 svar to “Roadtrip och fika i Linköping samt mängder med PB´n”

  1. Ellinor februari 5, 2012 den 2:06 e m #

    Åh vad gymmet ser bra ut! Längtar tills jag får träna där! Bra tider på grace och herregud Crille vilket marklyftsrekord! Vi väger nästan lika mycket men du tar 70 kg mer i marklyft… 😉

  2. Felix februari 5, 2012 den 5:57 e m #

    Vilken dag 🙂

  3. Mads februari 5, 2012 den 9:08 e m #

    Jenny och jag har haft en underbar helg på L1 seminaret på Nexus fight center, men när man ser detta kan an inte låta blivara lite avundsjuk på alla ni som åkte till Linköping!

    Fantastisk bra jobbat på alla pass och grattis till alla PB. Störst grattis dock för att ni fick hänga med Andreas och Martin i deras super fina box!

    /Mads

    • Team Reebok februari 5, 2012 den 9:40 e m #

      Ni var saknade! Men snart är det dags för roadtrip igen!!/Andreas

  4. Jenny februari 6, 2012 den 9:16 f m #

    Wohoo! Grattis till er ALLA!! Shit vad bra ni är:)

  5. Christian februari 6, 2012 den 9:18 f m #

    Alltså jag är besatt av boxen i Linkan!

  6. Mads februari 6, 2012 den 10:55 f m #

    Om besatt betyder att man får ett nytt pb på grace och ett 190kg marklyft så vill jag också vara besatt;-)

Kommentera

