Material girl!!

15 Feb

20120215-113246.jpg

Det är så kul att ha bra grejer som man trivs med! Har idag fått nya skor på jobbet! Jag jobbar som personlig tränare på Sturebadet. Som tur är har vi skoavtal med Reebok. Så idag fick jag mina nya, supersnygga och framför allt helsköna Reebok Realflex skor!
Söker du en sko som är superlätt,sitter bra kring foten och följer fotens rörelse i alla lägen så rekomenderar jag denna.

Vi är några på jobbet som har börjat jobba med iPad. Vill även höja denna pryl till taket! I min iPad har jag gjort ett program där jag kan ha alla mina kunders trämingsprogram, vikter, bilder och filmer. Det är väldigt överskådligt och det har förenklat mitt jobb enormt!
Tack för ordet!
Ha en bra onsdag!
Kram Ellinor

20120215-113147.jpg

5 svar to “Material girl!!”

  1. Christian februari 15, 2012 den 4:33 e m #

    Shit vad snygga skor!

  2. Jenny februari 16, 2012 den 12:43 e m #

    Snygga skor på snygg tjej!!

  3. Mads februari 16, 2012 den 1:44 e m #

    Jag gillar ideen med din Ipad….

    Min fru säger att jag inte får kommentera snygga tjejer:-)

  4. superSHEro februari 16, 2012 den 6:23 e m #

    Finfin färg på skorna!

  5. Ellinor Rehnström februari 16, 2012 den 9:29 e m #

    Tack allihopa!
    Ha ha Mads det tror jag inte… Ja ipaden är perfekt när man jobbar som PT.

Kommentera

