Wow vad roligt.

16 Feb

Jag blev så inspirerad av Andreas som hade kört klassen på Nordic.
Insåg att det har varit väldigt dåligt av den varan under de senaste månaderna. Så igår fick det bli lunchpass under ledning av Judokungen Ali. OJ så roligt det var! Mer sånt.
Dagens pass var ett Parpass som är en Svensk Hero Wod efter två Fn soldater från Sverige.
Läs mer här >>

”J-G”, på tid:

  • 32 Styrkestöt
  • 24 Inverterade burpees
  • 32 L-pull-ups
  • 24 Styrkestöt
  • 16 Inverterade burpees
  • 24 L-pull-ups

När ska jag börja se lika cool ut som alla andra när de börjar bli trötta? 😉

Kärlek

3 svar to “Wow vad roligt.”

  1. Mads februari 16, 2012 den 7:56 f m #

    Jag har hört att de andra inte alls ser så coola ut när de blir trötta?

  2. Team Reebok februari 16, 2012 den 2:19 e m #

    Hahaha! Det här var iaf första gången jag inte försökte imitera blåsfisken då jag tog i. Alltid ett framsteg 😉

    • Javad februari 16, 2012 den 8:19 e m #

      Biffen, du ser ju fan hur cool ut som helst. Jämför dig själv med hur jag såg ut. Hahaha… Ja va ju förstörd :).

Kommentera

