Ny medlem i TeamReebok-familjen.

23 Feb

Inom kort kommer du märka att vi har en ny medlem i vårt fantastiskt roliga gäng.
Kan du gissa vem det kan vara?

18 svar to “Ny medlem i TeamReebok-familjen.”

  1. Susanne februari 23, 2012 den 11:23 f m #

    Berätta NU!! Nyfiken, men har mina aningar…..

  2. Mads februari 23, 2012 den 1:28 e m #

    Susanne- berätta vem du tror det kan vara??

  3. Eric februari 23, 2012 den 3:21 e m #

    Jag gissar på att det är någon utanför topp 20 på CrossFit SM, inavlad på Cf Nordic.

    • Mads februari 23, 2012 den 3:40 e m #

      Eric, Nu kan jag inte låta bli undra vem du har i tankarna?

      Inavlad på Nordic? I fall du har en sekund över så skulle det vara intressant att få den processen förklarat? Sen är det ingen tvekan om att jag skulle vilja veta hur man vet att någon är inavlad, och vad resultatet av detta är?

      Kul att du läser bloggen

      Må bäst

      //Mads

      • Johnny februari 23, 2012 den 4:59 e m #

        Jag skulle tippa på en person som ovan, men som klarar top 20 med råge

      • Erik Larson februari 23, 2012 den 9:31 e m #

        Avundsjuka är så härligt klädsamt på nätet och lätt att vädra när man kan gömma sig bakom datorn.

        Min teori är att det är en sån där person som är lätt överintresserad, nästan sekteriskt indoktrinerad i den danske mästarens lära kombinerat med effekten av Walens brutala programmering. Vi tänker ju på andra personer än Coach när vi säger Coach. En titan helt enkelt. Stark, snabb och trevlig.

        Kärlek till alla.

  4. Javad februari 23, 2012 den 3:37 e m #

    Kille eller tjej Yoda? 😀

    • Mads februari 23, 2012 den 3:44 e m #

      Det kan man undra! Precis som GI joe så är denna människa samlat av delar som blev över i ett hemligt militärt experiment:-)

      Svårt att bestämma kön på sådana:-)

      • Javad februari 23, 2012 den 3:46 e m #

        Haha, sneaky answer! :D. Men om de e samlad av delar i ett militärt experiment, så är personen oavsett kön stark o farlig! :D….

  5. Susanne februari 23, 2012 den 6:15 e m #

    Ligger på nordics top lista? Bland de 5 bästa? Skulle jag valt! Man Borde kunna ha utländskt medborgarskap för det finns redan i gruppen 😉

  6. You Sir februari 24, 2012 den 12:46 e m #

    Hoppas på grymma och ödmjuka Felix (CF Solid). Annars, varför inte Björk (CF Nordic)? 🙂

    • Erik Larson februari 24, 2012 den 1:01 e m #

      Jag skulle rösta på Björn (CF Nordic)! Han har nästan lika bra attityd som Christian. Rätt attityd är alltid viktigare än rätt resurser. Även om Björn har bra resurser.

      För det måste vara en kille väl? Så att de får lite mer power? Tjejerna är ju redan så grymma…

      • Mads februari 24, 2012 den 3:02 e m #

        Erik!

        Jag gillarr hur du tänker, och erkänner gärna att jag har en man- crush på Björn. Det hade kunant vara Björn och det hade varit helt rätt på alla sätt.
        Det är dock inte Björn:-(

  7. Love CF februari 24, 2012 den 1:54 e m #

    En god förebild och Noga utvald hoppas jag verkligen!!

  8. Mads februari 24, 2012 den 2:12 e m #

    Jag kan garantera att personen som kommer får vara med i detta underbara gäng, är noga utvalt!

    Inte nog med att personen skal passa in i gänget, det måste även vara en person man vill ha med sig ut of besöka alla underbara boxar, vi har fått möjlighet att besöka! Att vi har fått möjligheten att besöka alla dessa boxar och har blivit mottagna på ett så fantastiskt sätt är inget jag tar för givet, och inget jag skulle vilja gambla med genom att ta med en person som inte kan uppskatta detta på rätt sätt!

    Jag har haft en pågående dialog med denna person och sett personen mogna under en längre tid. Det är ett nöje att numera välkomna denna underbara människa i vår lilla familj:-)

    Jag skulle även vilja passa på att tacka för era kommentarer – det värmer i hjärtat!

    Kärlek

  9. Stefan februari 24, 2012 den 5:25 e m #

    k

  10. Stefan februari 24, 2012 den 5:25 e m #

    Kan det vara han som alltid tränar med Christian?

    • Mads februari 24, 2012 den 7:11 e m #

      Det är Javad som tränar med Chriatian. Javad har en speciell plats i våra hjärtan, och vi är stolta att kunna kalla Javad vår vän! Men det är inte Javad!

Kommentera

