Förberedelser inför 12.3

9 Mar

Har du missat  Christians boxjump-skola?  Då kommer här en möjlighet att ta del av en likande utbildning, fast med Kelly Starrett and Carl Paoli.

Trevlig helg!

2 svar to “Förberedelser inför 12.3”

  1. - mars 10, 2012 den 10:02 f m #

    Hej!

    Jag har funderingar på att beställa crosssfitskor (både vanliga samt tyngdlyftar skor) från reeboks hemsida. Problemet är att man inte får skicka tillbaka grejerna om de inte passar.

    Min fråga är då vilka storlekar ni (speciellt tjejerna då jag själv är tjej) har i vanliga fall på skorna i sverige och vilket nummer ni har på era reebok skor?

    Vore ytterst tacksam för hjälp att hitta rätt för att köpa mina egna skor 🙂

    • Lollo mars 10, 2012 den 4:31 e m #

      Hej!

      Jag har alltid storlek 39 i mina skor. I Reeboks Nano så har jag 8.5 och de passar perfekt. Just Nano-skorna är lite bredare i främre delen för att man ska kunna göra alla aktiviteter i dem utan att det blir för trångt i dem. Kan verkligen rekommendera dem!

      Hör av dig om du har fler frågor!

Kommentera

