Video 10 Mar

Vill dela med mig av ett härligt klipp från 12:1. Det var den helgen vi var och hälsade på Crossfit Linköping då det var AMRAP av Burpees i 8 min. Numi var en fantastiskt bra domare. Hård och hetsig! Han dömde mig och jag ”vågade” inte stanna alls. Se här på när man dömer Louise. Jag hoppas jag blir dömd av Numi igen!!!

4 svar to “”

  1. Team 1337 mars 10, 2012 den 3:20 e m #

    Jag hade också Numi som domare och jag håller med om att han var en fantastisk domare..peppade hela tiden och som du skriver sa vågade man inte annat än fortsätta 🙂

  2. Lollo mars 10, 2012 den 4:20 e m #

    Haha, roligt klipp! Tur att du inte filmade framifrån, då hade man sett att jag var vettskrämd!

  3. Númi mars 10, 2012 den 8:05 e m #

    Hehe.. I have decided to stop doing Crossfit… Im gonna be the BEST Crossfit judge at the Games! 🙂 Joke!

  4. Elin Jonsdottir mars 11, 2012 den 8:29 f m #

    Hahaha! It’s so important to have someone supporting you through the whole exercise and yelling at you to keep on going the last minute of it. Númi is really good at that! But great job Louise on 12.1, your last burpees look great and you don’t even look that tired:-)

Kommentera

