Helg i Italien

12 Mar

Det har varit L1 Seminarium i Italien på CrossFit Pardova och jag och Mads  jobbade tillsammans denna helg!

Eller jag praktiserade, detta var mitt 3:e seminarie som praktikant.

Vi flög ner på fredagen. Jag åkte ner tidigare än Mads då det ej gick att boka samma flyg.

Jag kom ner kl: 14.15 till Venedig och väntade in resten av gänget på flygplatsen, Karl, Jami, Steve och Melissa.

Mads flyg blev dessvärre inställt så han kom ej ner förrän midnatt till Venedig..

Vi bodde på ett väldigt fint hotell som hette, Crown Plaza Padova. Fina rum, otroligt bra service och mat.

Jag fick gratis dessert både fredag och lördag och när vi skulle bege oss på lördagsmorgonen till CrossFit Pardova så frågade vi om vi kunde få en kaffe att ta med. De hade inga take away mugar så vi fick med oss en hel termos och kaffekoppar! Gratis!

Mads = Nöjd och glad:)

CrossFit Pardova var en otroligt fin box med högt i tak och mycket plats! Lördagen var som vanligt fylld med föreläsningar och genomgång av de 9 grundläggande rörelserna. Dagen avslutades med en team Fran!

Behöver jag säga att stämningen var och energin var HÖG bland alla Italienare:-)

På lunchen gjorde Mads 12.3 och strax efter tränade jag och Jami.

Här kan ni se boxen och vår lunchträning.

Söndagen var lika kul den och den avslutades med god mat och dryck för vår del!

Och vi har nog sett det största kvittot någonsin. Vi fick det när vi skulle betala vägtull på väg till hotellet.

Vägtullen kostade 2.90 Euro. Undra vad kvittot kostade??

/Jenny & Mads

7 svar to “Helg i Italien”

  1. Susanne mars 13, 2012 den 7:01 f m #

    Hur gick det blev du godkänd?

    • Team Reebok mars 13, 2012 den 8:39 f m #

      Väntar på mail från CrossFit HQ.. De tar det slutgiltiga beslutet.

  2. Númi mars 13, 2012 den 8:33 f m #

    Thats right … fu-bars??
    Soon, soon, soon the sun will shine here as well!

  3. Bruno mars 13, 2012 den 10:08 f m #

    Good times!

  4. Lollo mars 13, 2012 den 6:26 e m #

    Kul med kommentator på filmklippet och som helt tar över showen! 🙂

    • Mads mars 14, 2012 den 9:10 f m #

      Hur menar du nu? Det var min show från början, så det var ingen hostile takeover alls!

      //Mads

  5. Team Reebok mars 13, 2012 den 6:27 e m #

    Åh roligt träningspass ni verkade göra. Jag längtar tills jag blir sådär bra på att gå på händer så jag kan göra det i en metcon!
    /E

Kommentera

