Wohoooo!

12 Mar

Har under någon vecka känt mig rätt loj och inte riktigt presterat på träningen som jag hoppats på.
Har gett upp mentalt såfort jag börjar känna av lite trötthet.

I lördags efter openpasset snackade vi ihop oss att köra Nancy till Söndag. (Jag, Andreas, Björn och Javad)

Precis vad jag behövde. Kändes mig nästan lika glad som kossorna när dom får årets premiär på grönbete.
Fantastiskt och få i sig så mycket syre som vi fick i oss igår.

Wow vad roligt det är och springa. Limpan och Björn bokstavligt talat flög fram i passet medans jag och Javad hade det lite trögare i OHS men den här gången tog jag ut mig maximalt och det fanns nog inte mycket mer att ge.

Idag finns det inte många ställen på kroppen som det inte värker på, men vad lycklig jag är.
Glad, Gladare Christian 😀

Kärlek.

Kommentera

