Vilket Eldorado

14 Mar

Altså det här att vara sponsrad är ngt jag aldrig vänjer mig vid.
Förstår fortfarande inte hur det kommer sig att jag får ta del av det här.
Att få en massa kläder, hälsa på i sveriges alla sköna Crossfit-gym och de fantastiska vännerna i Teamet!

Idag fick jag ett lass med grejer av Mads.
Bilden är inte så bra då jag tog den med mobilen och än så länge har jag bara testat flexskorna. Min första kommentar är hur kommer det sig att inte fler har flexskor???
De kan vi vara de skönaste jag har haft på fötterna någonsin och det säger jag inte bara för jag fått den utan det är bara så.

Tack Reebok för alla fina kläder.

Kärlek
20120314-205928.jpg

Kommentera

