Open resultat hittills..

18 Mar

Jag har ju slutat blogga på min privata blog, för att blogga på denna. Dessvärre så har det inte blivit mycket av bloggandet. Att få tiden att räcka till med familj, träning, tävlingar och resor är inte helt lätt.

Open pågår och jag har hittills avklarat 4 av tävlingspassen. Hittills har jag varit nöjd med min prestation, förutom 12.2 woden.  Gjorde aldrig om den, utan lät det vara. ( Var dessutom sjuk ) Men fy tusan vad jag ältade detta pass..

Men, som min kloke Coach sa: Fokus är ju att kvala in till Regionals, och det gör du, Och där får man ju inte två chanser?!:-) Nu har du lärt dig något och låt oss gå vidare!

Mina resultat har sett ut så här hittills:

1. 7 min amrap burpees – 118 reps

2. 10 min Snatch – 80 reps

3. Amrap 18 min, boxjump, push press, TTB – 386 reps

Film kommer med mig och Ellinor som körde den tillsammans.

4. Amrap 12 min, 150 wallballs, 90 DU, 30 MU – 258 reps

5. Hoppas på pullups, HSPU och marklyft

Träningen har gått bra hittills tycker jag. Skönt att ha en coach!

Det har blivit en jäkla massa rodd, vilket är mycket bra för jag hatar det verkligen..

Hittade en filmsnutt från en av de första resorna vi gjorde med Teamet! Kommer fortfarande ihåg denna resa, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv på en och samma helg:)

/Jenny

Kommentera

