Visst är det roligt med CrossFit!

23 Mar


Jag tror nästan det var menat att jag skulle bli sjuk förra veckan. Har haft en dipp i motivationen under sista tiden. Så nu fick jag lite tid över åt annat i nästan två veckor vilken inte alltid är helt fel 😀

Så idag körde jag och Javad:

3 varv av
10 Overhead squat 50 kg
50 Double unders

Det här var roligt på riktigt, Jag lyckades få obrutna reps på mina OHS och det känns riktigt stort för mig som är riktigt klen på den övningen.

Nu är träningsglädjen på topp, tänk vad lite vila kan göra ibland.
Lanske skulle unna sig någon av de nya GB glassarna på lunchen! 😀

Fick även inviga mina nya kompritionstights från Reebok och dom var faktiskt sköna på riktigt. Vist ser dom snabba ut!

Kärlek

Ett svar to “Visst är det roligt med CrossFit!”

  1. Anders mars 23, 2012 den 4:55 e m #

    Kan man hitta dom tightsen i affär? Helst svensk, men utländsk är ok.

Kommentera

