Ännu en härlig helg!

1 Apr

I lördags var vi på Bosön och körde en CrossFit klass på MF Hälsokonvent. Vi var där för att de ville att CrossFit Nordic skulle hålla en CrossFit klass. Det ville vi ju såklart, och Teamet hakade på! Det var ca 70 deltagare! Hur kul som helst. 

Efteråt tränade vi lite, Elin lärde sig gå på händer, Lollo satte pers i frivändning och Christian pers i stöt. Härligt!

På eftermiddagen tränade jag med Ellinor på Nordic, det blev ett otroligt bra pass! Det blir det alltid när vi kör tillsammans:-) Jag gick därifrån med en skön känsla i kroppen och otroligt nöjd:) Jag blir så glad när jag får träna med tjejerna!

Idag var det invigning på CrossFit Södermalm!

Kl: 16.00 skulle jag och Numi köra en Diane tillsammans!

21 – 15- 9 av:

Marklyft 100/70 kg och HSPU

Numi: 2:20 min PB Jenny: 3:15 min PB ( video kommer )

Skön helg helt enkelt!

Kramar!

Ett svar to “Ännu en härlig helg!”

  1. Jakob april 1, 2012 den 7:01 e m #

    Sjukt bra tider Jenny & Numi.

Kommentera

