Sköna söndag med JT!

30 Apr

Igår var det verkligen en skön dag!

Först Brunch på Långbro Värdshus med Richard, Christel och Ellie! Otroligt mysigt och god mat framför allt!

Sen blev det träning! Varför inte träna utomhus en sån här skön dag? Så blev det!

Jag och Richard körde en JT på gården utanför mig och Mads. Har man barn så får man tänka till ibland, och detta var den absolut bästa lösningen idag! Mads tränade inte då han var förkyld.

21-15-9 av:

HSPU

Ring dips

Armhävningar

Både jag och Richard började med att sätta 21 obrutna HSPU:er ( vilket vi fick lida för resten av passet )

Jenny: 10:24 min

Richard: 15:10 min

Skön söndag helt enkelt!

Jenny, Mads och Richard

2 svar to “Sköna söndag med JT!”

  1. Richard april 30, 2012 den 7:18 f m #

    Fasiken vad jobbigt det var, men kul.

  2. Mads april 30, 2012 den 10:39 f m #

    Ni var hur som helst våldsamt snygga!

Kommentera

