1 Maj

1 Maj

Vilken dag!!! Jag är ledig och solen skiner. Sitter nu vid denna vackra kyrka och äter lunch. Kyrkan ligger precis där vi bor och här är det lä och väldigt lugn miljö! När man bor mitt i stan är man extra lycklig när man hittar dessa platser!

20120501-142544.jpg

Jag och Louise har bestämt oss för att köra 2 pass idag. Jag Louise och Per möttes på Sturebadet vid 11 för att köra event 3. Enarmsryck och sprint! Per hjälpte oss med teknik och pepp. Sprinten vart inte lika lång som den ska vara men vi körde 4:à varv och jag tror jag pratar för oss båda att det gick mycket bättre än vi hade trott. Kul att få lite mer självförtroende i det passet. Vi kom imål ganska samtidigt på ca 6 min.

Om 1,5 timma ses vi igen på
Nordic för event 4. Det är ett riktigt ångest pass för mig! Så det ska bli spännande att se hur det känns efteråt!
Ha en härlig 1 maj!
/ vi hörs! Ellinor

20120501-143305.jpg

20120501-143340.jpg

Kommentera

