Go kväll

3 Maj

20120503-225239.jpg

Tanken är inte att jag ska vara i toppform nu men det är tufft att känna sig trött och seg. Sviterna efter event 4 var större än jag trodde och det fick jag uppleva på träningspasset idag. Jag körde snabba marklyft 10:or på 70 kg, skulle kört MU i otejpade ringar( vart någon men jag var så död i underarmarna). Sen körde jag en serie tunga viktade pull- ups ovh latsdrag. Jag var även död och seg där men nu efteråt känner jag att jag gjorde det bästa jag kunde av vad jag hade 😉
Hoppas ni mår bra!
Kram en för övrigt regional laddad Ellinor

Ett svar to “Go kväll”

  1. Jenny maj 4, 2012 den 8:07 f m #

    Nice pose…:-)

Kommentera

