Tjejiga Tjejer… Som jag

2 Jun

20120602-214036.jpg

Ni tjejer som gillar nagellack men blir lika less som jag på att de skavs av på 1-2 dagar ska verkligen pröva Shellac!

Min mamma jobbar lite med naglar och hon brukar göra Shellac på mig. Efter man har målat nageln så håller man handen i denna ”ugn” med uv ljus. Detta gör att lacket håller hur länge som helst och det är hela tiden glansigt och snyggt. När hon har målat mina naglar så brukar det se bra ut i ca 2,5 vecka. Anledningen till att jag tar av det sen är för att nageln har växt ut och inte för att färgen eller glansen har blivit förstörd!

Gillar du lackade naglar så kommer du att älska detta!

20120602-213951.jpg

Kommentera

