Andra passet efter Regionals

5 Jun

Idag var det andra passet efter Regionals. Har vilat en vecka och det kändes välbehövligt både fysiskt och psykiskt. Har aldrig haft sådan träningsvärk som jag hade under och efter Regionals. Tror att jag heller aldrig utsatt kroppen för så mycket påfrestning tidigare.

Igår tränade jag gruppass på Nordic, det var en amrap på 14 min. Det är så himla kul att träna med alla andra på Nordic! Inför tävling blir det lätt lite ensamt med allt tävlingsfokus.

AMRAP 14 min av:

  • 7 pull ups
  • 5 t2b
  • 7 benböj
  • 42 double unders

Skrapade ihop 10 varv plus lite till.

Idag blev det endast styrka.

Benböj;

  • 50 kg/8st
  • 70kg/8st
  • 80 kg/6st
  • 90 kg/3st
  • 80 kg/5st

Supersetade med explosiva upphopp, 10st efter varje benböj.

Sedan utfallsgång med 10 kg viktplatta över huvudet, 3 x 20m.

Avslutade med strikta HSPU, 5 x 5.

Efter det åkte jag till ett kul projekt med lite plåtning!

20120605-203802.jpg

Sminkning! Väldigt viktigt inför ett crossfitpass.

20120605-203830.jpg

Och lite double unders!

Trevlig kväll! 

10 svar to “Andra passet efter Regionals”

  1. David juni 5, 2012 den 8:34 e m #

    Förstår att Regionals måste ha tagit hårt på kroppen. Det var några riktigt slitsamma prövningar ni fick gå igenom! Hoppas att ni kommer tillbaks till Kalmar och hälsar på snart, det var jätteskoj att ha er på besök 🙂

    • Lollo juni 6, 2012 den 8:31 f m #

      Det hade varit jättekul att komma tillbaka till Kalmar! Särskilt nu när ni får ny box snart! Den kommer bli ännu grymmare!

      • David juni 6, 2012 den 11:42 f m #

        Vi tar emot er med öppna armar när ni vill 🙂

  2. I min lilla lilla värld juni 5, 2012 den 9:12 e m #

    Alltså vilka armar! Wow, säger jag bara

  3. Jenny juni 5, 2012 den 9:36 e m #

    Snygg Lollo!!!

  4. Elin Jonsdottir juni 6, 2012 den 7:47 f m #

    Awesome! Super cool picture of you Louise 🙂

  5. Lollo juni 6, 2012 den 8:29 f m #

    Vad ni är snälla! Tack!

  6. Jenny juni 6, 2012 den 6:54 e m #

    Ge mig dina ben kvinna!!!

    • Lollo juni 6, 2012 den 7:25 e m #

      Nej, de är mina!

  7. Maria Åkesson juni 6, 2012 den 8:07 e m #

    Vackra, starka Lollo! Kommer bli kul att se tidningen i augusti (?).

Kommentera

