Det är så roligt och träna!

25 Jun

Äntligen äntligen börjar saker och ting falla på plats.
Träningen har varit lidande av flera orsaker.
Jag har haft tonnvis med jobb, pluggat körkort och så har jag skaffat mig en fantastisk liten jycke.

Nu har allt fallit på plats.
Nu jobbar jag som en medelsvensson igen, körkortet blev ett faktum förra veckan och jycken.

Eftersom hunden plikttroget  väcker en runt halv fem halv sex så blev det morgonträning med Javad.

Lite planlösa så bestämde vi att nu ska vi börja köra varannan dag styrka och varannan metcon.

vi körde 5×5 Overheatsquat och avslutade med en tabatarodd.

Wow tänk att det är så roligt och köra igen efter uppehållet.

Gissa vem som sitter bakom ratten nästa roadtrip vi gör med teamet! 😀

Här är en bild på tjejen som kommer hålla mig sällskap under kommande löpturer till nästa år.

Kärlek

3 svar to “Det är så roligt och träna!”

  1. Javad juni 25, 2012 den 9:41 f m #

    Det är verkligen roligt att träna!!!

    Riktigt bra kört idag! Och FY FAN vilken söt hund! 🙂

  2. Ellinor juni 25, 2012 den 2:21 e m #

    Åh jag längatr tills jag får träffa er hund väldigt fin! Kram

  3. Lurpen juni 25, 2012 den 4:05 e m #

    Stor GRATTIS till körtet Christian, även till den super söta hunden så klart 🙂 Nu när du har körkort & grejer så antar jag att vi ses i Linköping snart! Men först ska jag upp till stor staden för en date med dig, skulle va roligt med lite nordic häng & gott kaffe 😉

Kommentera

