Crossfit Belltown – mitt gamla kvarter!

8 Jul

Var inne på Crossfit mainsite http://www.crossfit.com idag och till min stora förvåning var det Crossfit Belltown som demade dagens WOD! Blir lite sentimental då jag bodde i USA i nästan sex år varav  tre av dem i kvarteret Belltown. Först studerade jag International Business på Washington State University och sedan jobbade jag tre år i Seattle. Men då hade jag ingen aning om vad crossfit var..


Här är en bild på mig då jag tävlade för Washington State University. Tror bilden är från 2004 och här springer jag 100 m häck. Seattles underbara stadsvy!

Uppe på något berg utanför Seattle. Tror det var Granite Mountain.

Kan verkligen rekommendera en resa till Seattle. Staden som har allt! Berg, hav, skog, strand…

Trevlig kväll!

Ett svar to “Crossfit Belltown – mitt gamla kvarter!”

  1. Richard juli 9, 2012 den 8:29 e m #

    Siiäääädlle!! Ja, det är verkligen en grym stad.

Kommentera

