Dags att krita händerna igen!

2 Aug

Efter att ha vilat mer eller mindre under hela Juli så var det dags och masa sig ner till Nordic igen.
Som de flesta gör efter träningsuppehåll ställde jag mig på vågen som visade 63 kg!!! Herre jösses att det går och pendla så mycket i vikt. När jag körde GVT-upplägget nuddade jag 71 pannor och höll mig sedan efteråt på 67 kg.

Till min glada överraskning fick jag eminent sällskap glädjespridarna Jenny och Björn.

Kan verkligen rekommendera att ta en ordentlig vila och knappt ens tänka på träning utan bara njuta av semester och annat man sällan hinner med av olika anledningar. Kan inte minnas när mitt träningssug var såhär på topp och alla småskavanker var borta.

Så idag körde vi
8-7-6-5-4-3-2-1

Chest 2 bar
Hängfrivändning 50 kg
Burpees utan armhäv.

Massa kärlek.

 

Kommentera

