Fredag

3 Aug

20120803-201628.jpg

Jag har ont precis överallt i mina händer! Fy, blåsor, upprivet, förhårdnad och ömt…
Förut jobbade jag som massör och spa- terapeut… Tur att jag inte höll på med Crossfit då för hade det vart nu så hade de fått skrubb på köpet!

I början trodde jag att händerna skulle vänja sig! Att de skulle bli tåligare med tiden. Men jag har insett att det kommer aldrig bli så för min del.
( jag filar, smörjer in, tejpar och vilar händerna men det är såhär det är!)

Nog om detta.
Idag var jag och Per och körde ett pass på Solid med Felix Ledin och Alex. (Felix har en blogg som heter livet är härligt – värt att besöka)

Vi körde
Teknik i bar muscle up
Ryckmarklyft explosiva med shrug 3×5
Jag hade 80 kg och grabbarna hade betydligt tyngre…

Sen
Amrap 10 min av:
2/4 bar muscle up (2 för mig och fyra för grabbarna)
4 burpee- clean & Jerk 50/70kg
40 dubbelhopp

Jag hann fyra varv+ 2,4,20- så
Nästan 5;)

Sen
5 varv på tid
10 pullups
8 svingar 24/32kg
6 HSPU med ca 8 cm upphöjd.
Min tid 7:18

Skitkul!
Tack och hej!

Kommentera

