Så jäkla bra med vila.

3 Aug

Jag måste bara säga att den här semestern har varit få fantastiskt nyttig!!! Ok jag har inte legat på sofflocket hela tiden utan jag har bara kört lätt lätt träning ca 2 ggr/ veckan på det lokala gymmet hemma i Bromma.
Ok jag är klen då ur form MEN, innan jag tog min vila var jag rätt omotiverad och träningen gick väll inte allt för bra.

Idag körde jag och Javad lite snatchar och tekniskt sett så har det aldrig känts bättre. Nu kommer rycket uppe vid höften och inte från mitten av låret.

Bra skit 😀

Ha en riktigt trevlig helg

Kärlek.

Kommentera

