Världens roligaste app och tjej!

8 Aug

Jag måste bara dela med mig av dessa hysteriskt roliga filmsnuttar!

Kvinnan bakom detta är Camilla Salomonsson Hellman, hon gillar mat:-)

 

 

5 svar to “Världens roligaste app och tjej!”

  1. Ellinor Rehnström augusti 8, 2012 den 2:41 e m #

    Åh jag älskart! Camilla du är för underbar! Fan va klockrent!

  2. Mads augusti 8, 2012 den 2:53 e m #

    Camilla som redan kan vara roligaste tjejen i världen, blev just roligare än någonsin:-)

    Asså- jag fullkomligt jublar!

  3. Elin augusti 8, 2012 den 8:45 e m #

    Hahahahahahaha! This is to funny!!!! Camilla … you are the best 🙂

  4. Mikaela augusti 8, 2012 den 9:15 e m #

    Chirre på ballen… Jag höll nyss på att skratta ihjäl mig 🙂

  5. Lollo augusti 9, 2012 den 9:57 f m #

    Hahah, you crack me up!!! Galenpanna!

Kommentera

