Mads han kan han ;-D

14 Aug


Strax efter att jag började träna CrossFit så gick jag ett drös fantastiskt givande PT-timmar för Mads.
Tack och lov skrev jag träningsdagbok  har alla passen sparade. Så nu håller jag på och betar av alla hans galna pass jag fick.

Idag blev det

5 Varv
250 m rodd
1 muscle snatch
1Snatch Drop
1 Squat Snatch
1 Overhead squat
Vila 3 min.
Varje varv skulle man öka vikten.
40,45,50,55,60 kg

Ser ändå rätt lätt ut på pappret men jädrar vad rodden sabbade draget i rycket.
Jäkla roligt och nyttigt pass.

Vikten börjar komma tillbaka efter tre veckor på kontoret och lunchrestauranger 64 kg 😀

Kärlek.

Kommentera

