Mer morgonträning

13 Sep

Undra vad som var grejen med den här morgonen.
Vaknade 05.45 och vaknade nog inte förrän jag mötte Richard på tunnelbanan påväg in mot Nordic.

Sedan drog Jacob igång lite skön musik i högtalarna och jag fick i mig kaffekoppen nr 2 PANG vaknade jag och kan inte minnas när en morgonträning kändes såhär.
a
Tack vänner för att ni fick igång mig imorse och förlåt Jenny för att jag inte fick med dig på bild då du faktiskt instruerade.

Dagens pass bestod av.

Press 3x2reps, 90% of PR
Power clean 3×2 reps, 90% of PR
Ringdips 3×90%
Russian twist 20kg 3x 90%

Metcon:
On time, 5 rounds of:
2 Muscle ups (fick bli bar muscle-ups)
7 swings 24kg
40 double unders
3 burpee box jumps

BildBild

Kommentera

