Happy Monday!

17 Sep

När jag kom till jobbet imorse stod det en väldigt fin påse på mitt skrivbord! Happy Monday!

20120917-085940.jpg

20120917-085958.jpg

Det är min härliga kollega Anna som varit i USA, bilat kust till kust och letade upp en crossfitbox för att hitta något till mig!

Jag fick denna fina t-shirt inköpt på Reebok Crossfit 5th avenue!

Tack!

Ett svar to “Happy Monday!”

  1. Mads september 17, 2012 den 10:06 f m #

    Underbar kollega! Nu kommer du (om det nu är möjligt) att vara ännu stiligare:-)

Kommentera

