Lek

27 Sep

Hej Kompisar.
Längesen, jag har saknat bloggen! Skönt att den är tillbaka.

En dag i veckan har jag bestämt mig för att göra vad jag vill, de andra passen är programmerade av min egen Coach och kära sambo Per.

Idag var en sådan dag. Vart lite handstående, brygga, skin the cat m.m.

Jag läste för en tid sen på Gymnastics Wod att man skulle stå 1 minut i brygga x3. Kul och inga problem tänkte jag. Haha jag klarade med stor möda 15 sek sen krampade min bröstrygg som fan. Nu 4 övningstillfällen senare och lite foamroller av bröstryggen klarade jag 1 min. Häftigt!!!

Bjuder på lite film av min handstående träning. Tog mest fram filmkameran för att fokusera och få lite pepp. Funkar utmärkt för mig.

Den andra filmen är till HANNA MELIN- här är beviset. Nu kan jag gå ner i brygga. Kommer du ihåg att vi hade det som vad… Vad hände med det. Nu är det din tur. Jag väntar på film. 😉
Tips gör det snabbt! Sega inte bak och va inte för försiktig.

Till alla er som tycker detta är larvigt så har jag inte vågat gå ner i brygga på detta sätt förr. Konstigt, jag brukar ej vara feg. Kul att vidga gränserna för vad man klarar av. Nästa gång måste jag lyckas komma upp på ett snyggt sätt, för sen när man är nere och bara ligger där känner man sig så fånig! Tips tack! Handstående från den positionen känns sjukt svårt…

/Ellinor

Kommentera

