Lördagsträning

29 Sep

I morse blev det träning på Nordic med Sisi!

 

Gissa vems rygg?

Passet var:

5 set av:

6 reps Strikta ctb pullups 30×1 vila 2 min

3-4 reps av sittande hantelpress 20×1 vila 2 min

Hade 18 kg´s hantlar 3 första seten, sen 22 kg´s hantlar.

4 set av:

10 m sittande dog sled pull med 30 kg på släden Vila 2 min

12 ring push ups 30×1 Vila 2 min

10 GHD raises 30×1 Vila 2 min

Sen avslutade vi med 8 varv på Cindy – 5 pullups – 10 armhävningar – 15 knäböj

Min tid blev: 6:04 min och Sisi´s tid blev 7:03 min

Otroligt tungt med armhävningar efter rings push ups..

Kul träning – programmerad av Mads!

Bästa tjejerna Ellinor och Louise var där och körde egna pass!

Här har vi hela gänget!

 

Efter träningen åkte jag hem till Christian och fick massage! Tack Christian, du är bäst!!

Här är Rasmus som leker med Christians hund Lycka!

Ett svar to “Lördagsträning”

  1. Richard oktober 1, 2012 den 3:27 e m #

    Vilka tjejer!!

Kommentera

