Hur mycket får man svära på en blogg??

19 Okt

20121019-135553.jpg

Antagligen inte så mycket! Så jag håller mig till fy fan…

Har kört tung styrketräning och minimalt med kondition i ca 4 veckor. Idag var det detta konditionspass jag körde. 3 st amrap 10 min…och därav språket. Alltså jag ville på amrap 2 ge upp och skita i resten. Glad är jag nu att jag höll ut genom alla tre. Men pinsamt låg fart.
Men så kan det vara.

Ville även berätta att jag från och med idag även kommer att blogga för Fitness Magasine.
Jag kommer fortfarande blogga här. Så oroa er inte!
Den bloggen handlar om min träning och crossfit men inte lika mycket eller avancerat som här. Jag har där tänkt att vända mig till alla inte bara de som tränar crossfit. Jag har tänkt att locka dem in till vårt roliga sätt att träna? Visa hur kul och utvecklande träning kan vara och vilka resultat vi får.

Ha nu en happy Friday allihopa. Det är ni värda!

4 svar to “Hur mycket får man svära på en blogg??”

  1. Linda oktober 19, 2012 den 12:11 e m #

    Hahaha :-), Jag förstår dig precis. Jag har också bara kört styrka en längre tid och i måndags började en ny fas i programmeringen med en massa kondition och mjölksyraträning. Det är ungefär samma känsla som när jag var gravid, ständigt trött och lite lätt illamående….

    Lycka till med nya bloggen!

    • Ellinor Rehnström oktober 20, 2012 den 8:04 f m #

      Vad skönt att höra att jag inte är ensam! =)
      Tack, hoppas att träningen går bra i övrigt!
      Kram

  2. Ebba oktober 21, 2012 den 8:04 e m #

    Lät ju spännande det där, men jag har svårt att se vad det var du tränade? Men det kanske inte var meningen iofs.
    Tack för en inspirerande sida! 😀

    • Team Reebok oktober 21, 2012 den 8:10 e m #

      Haha. Förlåt för det! Jag körde detta;

      Körde först Max varv på 10 min av;
      Löpning 100m
      Sryrkefrivändningar 50kg 5st
      Handstående armhävningar 8 st
      Holloe Rock 10 st.

      Vila 5 min
      Sen Max varv på 10 min av
      Stakning 100m
      Burpee boxhopp 6st
      Push pressar 35kg 8st
      Fällknivar 10 st

      ( denna var värst)

      Vila 5 min
      Sen;
      Max varv på 10 min av;
      Rodd 150 m
      Trusters 30kg 6 st
      Ringdips 8 st
      Toes to bar 10st

      Må gott!

Kommentera

