Dans med James!

23 Okt

Hej hopp!

Igår var det dags för lite dans med James Jowsey igen! James är väldigt duktig inom idrottmedicin och insatt i crossfit. Han jobbar bland annat med Samantha Briggs som är en av världens bästa kvinnliga crossfit-atleter. Detta är andra gången jag jag träffar James och jag kan varmt rekomendera honom för er som är skadade eller på något sätt har obalans i kroppen.

Jag har haft probelm med min ländrygg, mycket på gund av att jag har varit väldigt dålig på att hålla hollow rock-positionen – gör det alla ni som inte redan gör det! Hollow rock är verkligen världens bästa övning och man slipper många bekymmer om man är noga med att applicera den i alla övningar.

Var bara tvungen att lägga upp denna filmen på mig när jag gör en av de övningarna jag fick av James. Kan inte hålla mig för skratt! Var på väg att lägga upp den på Youtube under kategorin ”komedi”!

Varsågoda att se och skratta!

Det är två olika rörelser i denna lilla filmsnutt.

Och jag fick bannor av James för jag har högklackat på jobbet! Det är inte bra för benböjen!

20121023-125211.jpg

Kommentera

