Lite tyngre..

30 Okt

Känner på tyngre vikter =)

Gårdagens pass var:

5  set med 90 sek vila mellan

1 clean

2 front squat

1 push jerk

1:a setet gick jag ut på 45 kg, kändes bra.

2. 50 kg

3. 55 kg

4. 60 kg

5. 60 kg

Sen på minuten i 15 min ( valde vikterna själv )

Min 1-5 = 3 power cleans 60 kg

Min 6-10 = 3 squat clean 55 kg

Min 11-15 = 3 squat clean and jerk 50 kg

Trodde aldrig jag skulle köra med dessa vikter redan nu =)

 

Skönt att ha stöd från personer som sporrar och stöttar =)

Tack!

Kommentera

