Team träning

3 Nov

Igår fick vi i teamet ihop en gemensam träning!
Det var jag, Ellinor, Mads och Numi! Andreas skulle också varit med, men han fick bråttom iväg.

Vi gjorde en amrap 20 min med en liten twist!

I par – Man får inte jobba samtidigt.

2 MU/person
4 HSPU/person
8 GHD situps/person

Vart 5:e minut skulle alla göra 5 Cleans på 60/45 kg

Paren blev:
Jenny & Mads
Ellinor & Numi

Skoj pass! Kul att träna ihop med Teamet och speciellt när Mads var med!

Han och jag får sällan till gemensamma träningar nu för tiden.

 

Idag arbetade jag på CrossFit Nordic och jag visste inte riktigt vad jag skulle köra.
Andreas var där och skulle precis påbörja sitt maratonpass och jag kom på ett eget pass till mig själv.

100 wallballs
Varje hel minut gör jag 15 obrutna pullups.

 

Ibland tänker man inte till ordentligt =)
Skalade ner till 10 pullups efter två varv, insåg liksom att det inte skulle hålla.
Blev klar på 7 min!

Kul pass det med, men kanske inte helt igenomtänkt då..

Tidigare i veckan hade jag och Numi lite kul med att gå handstående uppför lyftplattformen igen!
Har man inget bättre för sig så är detta väldigt kul=)

Kram på er!

Jenny

Ett svar to “Team träning”

  1. Sisi november 4, 2012 den 8:10 e m #

    Wow!!! Det där måste jag också prova :)!!! Va rekordet 4?

Kommentera

