By popular demand.

8 Nov

”Har du alltid varit så stor?” Det är en fråga jag får rätt ofta. Svaret är nej. Långt ifrån. Tänkte bjuda på en före-bild och en ego-bild :).

Bild

Bild

Den första bilden är tagen våren 2000 och jag är 19 bast. Den andra är ifrån RCFFC för någon månad sen. Jag började träna lite styrketräning inte långt efter första bilden är tagen. Fortsatte med det rätt fokuserat och märkte snabbt resultat vilket var bra för motivationen. Jag blev snabbt osunt intresserad i träning och kost. 5 år fokuserad styrketräning kan man väl säga lade en bra grund. Men jag tröttnade. Fortsatte förvisso att gymma en del men la till en massa löpning och mer funktionell träning. Och det var den funktionella träningen som ledde mig in på CrossFit-spåret. De senaste två åren så har jag enbart ägnat mig åt CrossFit och jag har inte tittat tillbaka since.

6 svar to “By popular demand.”

  1. Liljeblad november 8, 2012 den 8:29 e m #

    Helt underbart att du bjuder på den!!

  2. Gustaf Fylkner november 8, 2012 den 10:51 e m #

    Mycket inspirerande Andreas! Bara för en annan långskånk som jag själv att lägga på mer kött på benen också 😉 Way to go!

  3. Elin november 9, 2012 den 6:02 f m #

    AMAZING!!! 🙂

  4. Mads november 9, 2012 den 7:23 f m #

    King Kong in the house;-)

  5. Javad november 9, 2012 den 8:33 f m #

    MÄKTIGT! 😀

  6. Ellinor Rehnström november 9, 2012 den 1:41 e m #

    Så häftigt Andreas!! Kul att få se skillnaden som är dramatisk stor!

Kommentera

