Underställ, friluftsbrallor och Gräsbetat kött :-D

19 Nov

Japp, nu har jag tränat 7 dagar på ett bräde så jag inte ligger efter en vecka i Numis programering. Imorgon åker jag upp till Dalarna och så får vi se ifall hunden kanske får jaga lite rådjur, mer ekologiskt kan det väll inte bli. 😀

Kommer dock få lite abstinens från mina vapendragare Javad och Richard med att vara ifrån järngänget såpass länge.


Svårt och tro att det här är en jakthund 😉

Känner nu i v.3 att Numis styrketräning börjar ge resultat. Kroppen börjar vänja sig vid styrketräning och jag är inte alls lika trött efteråt längre.

Ett hett tips till alla som tränar tidiga mornar är Fitnessgurus Pre Workout. Känner mig verkligen piggare när man väl ska köra igång och startsträckan är inte alls lika trög.

Hoppas du får en toppenvecka med skön träning.

Kärlek

Kommentera

