RX- pass på Nordic

21 Nov

Go kväll!

20121121-220010.jpg

Kvällsdrink:
2 skopor protein Fitnessguru, 1 dl kvarg, 1 dl mjölk och kokosflingor. Mums!

Har precis kommit hem från kvällspass på Nordic! Körde deras nya RX pass.

Skitskoj!
Detta gjorde vi:

20121121-214707.jpg

Jag valde 35 kg på rycken. Man fick välja själv. Men fokus var så högt tempo som möjligt och självklart fin teknik!!

Rycken var skitjobbigt och jag hade så ont i händerna… Hua! Gjorde mestadels 8:0r men några 9: or.
Sen var det minsta antal pistoler och minsta antal HSPU som räknades så där fick jag 10 och 8.

20121121-215559.jpg

Hoppas ni har haft en skön kväll!
Imorgon blir det vila för mig! Har haft 3 tuffa träningsdagar och känner mig nöjd!

20121121-220235.jpg

Kommentera

