Jobbig vecka

23 Nov

Det är roligast att blogga när det går bra men denna vecka har inte varit bra men vill ändå blogga lite!

Veckan började sådär, blev magsjuk och som inte det räckte hade jag ett viktigt tvådagars jobbmöte i Köpenhamn som jag inte fick missa. Och då blev det inte heller någon träning gjord. Inte alltid lätt att kombinera träning och jobb.

Men ikväll lyckades jag få in ett pass! Får att få mer energi tog jag Fitnessgurus aminosyror och pre-workout med smaken apple sauer, riktigt gott!

20121123-201322.jpg

Sedan blev det squat clean and jerk, måste verkligen nöta tekniken. Kom upp till 65 kg, det kändes inte alls bra.

Sedan frontböj, 50 kg, sakta ner snabbt upp – direkt följt av 20 snabba boxhopp. Allt detta fyra gånger.

Sedan sumo deadlift och det var första gången jag körde det! Riktigt kul! 8st x 4, sakta ner – snabbt upp.

Tror det kan bli ett riktigt fint avslut på denna veckan.

Happy Friday alla!

2 svar to “Jobbig vecka”

  1. Maria Åkesson november 27, 2012 den 8:19 e m #

    Kram till dej!!

Kommentera

