Episk fredagshäng på CrossFit Nordic!!

7 Dec

Dags för mitt första inlägg som en del av Team Reebok! Som Ni alla läst (förhoppningsvis) så är jag en av dom nya i denna mäktiga Team som består av underbara individer samt stora atleter och glädjen går inte att beskriva! Och då ska vi inte nämna äran att få hänga med dom alla! 🙂
 
Kunde inte fått bättre dag att göra min debut på! Vi hade en EPISK fredagshäng nu på morgonen på CrossFit Nordic! Vanligtvis brukar morgongänget bestå utav Mig (Javad), Christian och Richard! Och bara att få hänga med dessa grabbar gör hela min dag. Men idag fick vi sällskap av ingen annan än Andreas, Elin, Björn och Mattias.. Vad tror Ni hände här?! 😀
 
Men träningen är ett måste! Alla vi får programmering av olika personer, förutom jag och Andreas där Mads är The man with the plan!
 
På schemat idag hade jag:
 
10 varv på tid av:
15 GHD Situps
15 KBS Svingar @24 kg
6 Push Press @ max 30 kg
 
Tiden jag fick var 19:27!
 
Jag bröt båtbenet i höger handled för strax över 3 månader sen och fick ta bort gipset för exakt en vecka sen! Så nu är jag på uppbyggnadsfasen för att stärka om greppet och få tillbaks styrkan! Och så som det känns så är jag på god väg… Tack Mads!!! Vad skulle jag gjort utan din programmering!! 🙂
 

image

Vad mer finns det att säga?! Underbar start på Fredag och helgen!
 
Hoppas att även Ni haft en bra morgon som gav er energi för dagen!  Ha en underbar Fredag och Helg :-). 

2 svar to “Episk fredagshäng på CrossFit Nordic!!”

  1. Camilla Autio december 7, 2012 den 9:28 f m #

    Hej gänget!
    Jag och tjejerna kommer och hälsar på i storstaden nu till helgen. Kommer några av er hänga något på Nordic? Skulle vara skoj att passa på att säga hej! 🙂
    /Camilla (YesBox)

    • Javad december 7, 2012 den 9:57 f m #

      Hej Camilla! 😀
      Fan va kul! Jag kommer definitivt vara där imorgon och tidigt på Söndag! :).

Kommentera

