Video: Ellinor och Louise tränar tillsammans.

8 Dec

Idag kom jag till Nordic lagom till att Ellinor och Louise skulle battla. Passet de skulle köra var:

21-15-9
OH squats 35kg
Pull ups
Double unders (42-30-18)

Jag var inte sen med att plocka upp kameran. Ett sånt episkt slag var ju tvunget att förevigas. Varsågoda:

Det var väldigt jämnt, men Lollo drog till slut det längsta strået och vann med några sekunder.

Snyggt jobbat tjejer!

Själv satte jag personbästa i frivändning.

Tidigare rekord var 135kg. Nöjd, men jag hade gärna satt 145:an också. Nästa gång.

Ha en skön helg.

6 svar to “Video: Ellinor och Louise tränar tillsammans.”

  1. jenny december 8, 2012 den 9:46 e m #

    Grymma tjejer! Hade gärna tränat med er idag!! Snart helt frisk 🙂

  2. jenny december 8, 2012 den 9:46 e m #

    Grattis Andreas!!!

  3. Mads december 8, 2012 den 11:41 e m #

    Ni är ju fullkomligt makalösa allihop!

  4. Lollo december 9, 2012 den 9:38 f m #

    Grymt, grattis Andreas!

  5. Jebbe december 9, 2012 den 11:03 f m #

    Ni är så grymma allihop!!

  6. Aniika december 10, 2012 den 8:32 f m #

    Wow, vilka insatser. Fantastiskt. Vore glad om jag kunde göra en enda pull up… 🙂

Kommentera

