En veckas vila

15 Dec

I söndags sa jag till Mads – nu är jag äntligen frisk! Och vad hände på måndagen? Jo, då kom förkylningen som ett brev på posten. F*n! Det blev vila en vecka.
Utan träningen blir jag rastlös. Är så van att ha träningen i mitt liv. Att träna är bland det bästa jag vet! Ok, nog om det, idag blev det:

20121215-151908.jpg

Jag körde benböjen på 80 kg med tempo, 2 sek ner, 1 sek i bottenläget och snabbt upp. Sedan vila 2 min följt av max antal strikta pull-ups. Klarade som max 14 st. Hela serien löd: 14, 14, 11, 11 och 10. Tror faktiskt 14 st var PB!

På utfallsgången körde jag på 35 kg.

Metcon’en bestod av 21-15-9 av wall balls, 9 kg och GHD-sit ups.
Min tid: 4.35 min

Väldigt nöjd att jag körde hela med 9 kg medicinboll! Jag är nämligen inte bra på wall balls.

Kramar!

Här är bild på några av alla de härliga personerna på Nordic!

20121215-152502.jpg

Kommentera

