Vem hade du dejt med idag?

16 Dec

Jag kom till CrossFit Nordic runt 12.30 idag, och mötte två nervösa killar som skulle dejta varsin tjej idag!
Javad skulle träffa Fran

21-15-9
Thrusters 30 kg
Pullups

John skulle träffa Elizabeth
21-15-9 av
Squat clean 60 kg
ring dips

3-2-1 GO!!
Bägge två gjorde hur bra som helst ifrån sig, men ingen var helt nöjd..
Ja, vad säger man? Tydligen ska man inte ha några ursäkter för sin prestation, och dessa grabbar tänkte inte heller ha det =)
IMG_1849[1]

Men var tog Javad vägen efter passet?
Där var han!
IMG_1844[1] (2)

Jag körde styrka idag.
4X
Back squats@21×1 4-6 reps hade som mest 70 kg på stången
Strikta pullups 14-10-12-10

4X
Bulgarian split squats@21X1 8 reps/ben med 18 kg hantlar
Utfallsteg med front rack 9/9 reps/ben@ 40 kg på stången.
Bra pass!

Men var tog Javad vägen nu då?

Där=)
IMG_1848[1]

Louise var där hon också, och hon körde styrka med en avslutande metcon.
Stark som vanligt!

Och Javad!?
IMG_1846[1]

Han vaknade till liv till slut och bjöd på lunch! Tack snälla!

Kram från oss!

2 svar to “Vem hade du dejt med idag?”

  1. Mads december 18, 2012 den 8:26 f m #

    Bästa foto serien på länge:-) Javad tar priset mer sin ur kroppen upplevelse:-)

    • Javad december 18, 2012 den 9:27 f m #

      Haha Mads, det var en riktig upplevelse! Aldrig upplevt att jag var tvungen att be min själ att komma tillbaks till mig! För den lämnade mig av ilska! ;-)…..

Kommentera

