Häng på Nordic

20 Dec

Äntligen! Heeej alla läsare 🙂

Detta är mitt första inlägg här på teamets blogg. Efter att ha varit sjuk ett tag så fick jag en kanonstart! jag var nämligen med på Jennys pass.

Vi körde på minuten i 10 min- 4 styrkeryck 25kg och jogg med hopprep.
Sen direkt på minuten i 10 min- 5 kipping pullups och rodd.

Detta skulle göras 80% av förmågan. Om det var jobbigt? Oh yes 😉
På plats fanns Richard, Crille och Javad wooooh vilket häng. Tack för ett bra pass Jenny!!

Ha en fin kväll allesammans 🙂

20121220-175502.jpg

20121220-175616.jpg

20121220-175650.jpg

2 svar to “Häng på Nordic”

  1. Mads december 20, 2012 den 5:12 e m #

    Ni är ju helt overkligt snygga;-)

Kommentera

