Fredagshäng utöver det vanliga!!! :)

21 Dec

Det har ju sagts att Världen skulle gå under idag enligt Maya indianerna! Men fortfarande sitter jag här med energi och glädjen att jag fått spendera morgonen med dessa underbara individer!

Mads öppnade Nordic 06:30 så alla som ville köra egen träning kunde komma in. Och sakta men säkert droppade Christian, Richard, Andreas och Somayeh in! Alla var pigga och glada, förutom Richard som var lite halvtrött 😉 , och direkt kände man vilken energisk morgon det skulle bli!! Det var ett Fredagshäng utöver det vanliga skulle jag säga! Helt underbart start på Fredagen…. Även Jenny kom in,  men tyvärr på slutet!!

Och sen kom själva undergången för min del kände jag, dvs en av dom jobbigaste passen jag varit med om!

For Time:
250 m Rodd
15 KBS @ 32kg
25 Burpees
15 KBS @ 32 kg
250 m Rodd

Vila 10 Minuter

250 m Rodd
15 Front Squats @ 50 kg
25 T2B
15 Front Squats  @ 50 kg
250 m Rodd

Ett roligt pass, men krävande!! Kan säga att man inte mådde så värst bra efter passet! Andreas körde samma pass men hans andra rond såg precis likadan ut som första, dvs med KBS och Burpees istället för Böj och T2B! Kan nog säga att även han kände sig lite mör efter passet!
Känns lite konstigt att säga,  men jag älskar den känslan!!!  😉

Vi avslutar med lite bilder samt en fråga som dyker upp längst ner!
                

image

image

image

image

Vad är likheten mellan Mads och Flash??  

image

image

Önskar er alla en underbar fredag,  samt helg!!! 

Kärlek!!!  // Javad

4 svar to “Fredagshäng utöver det vanliga!!! :)”

  1. Tor december 21, 2012 den 9:32 f m #

    Javad
    Svaret på frågan enkel. De klär lika bra i trikå!
    Eller?

    • Javad december 21, 2012 den 9:40 f m #

      Tor, det tänkte jag inte på! Men du har ju HELT rätt! Med andra ord, det finns fler än ett svar!

      😀

  2. Mads december 21, 2012 den 11:51 f m #

    Jag är våldsamt vass i trikå. Jag har dock fått förbud av lunch restaurangerna i närheten att träna i trikå, eftersom de märker en räjäl sänkning i antalet luncher de säljer de dagar jag har trikå!

    ma

    • Javad december 21, 2012 den 12:10 e m #

      Mads, jag kan tänka mig att som säljer mindre lunch pga dig i trikå! Gästerna kommer hellre och tittar på dig då du är en förebild för alla! Sen passar du i trikå så då blir det ju en modelluppvisning samtidigt 😉

Kommentera

