Årets sista pass.

23 Dec

Då har jag precis betat av årets sista pass. Det har minst sagt hänt massor av skoj det här året.

Måste tacka Reebok för alla fantastiska upplevelser då jag har fått varit med och träffa alla fantastiska människor där ute i CrossFit-Sverige. Och all utrustning av skor kläder etc. Det känns alltid lika surrealistisk då klädlassen kommer. ”Är allt till mig?!!!”

Och Fitnessguru för kosttillkotten. Preworkouten har hjälpt till massor för att mina tidiga morgonpass ska bli möjliga.

Sist vill jag tacka mina vänner Javad, Richard, Andreas, Númi, Mads, Ellinor, Louise, Jenny, Elin och Somayeh och alla andra fina vänner på Nordic för all inspiration och träningsglädje ni skänker varje dag.

Dagen pass blev:
A: Explosive Push-press 4-6 reps, (ca. 60% 1RM) x 5 set

B: 3 strict Ring dips + 90% of kipping Ring dips x 3 set

C1: Explosive Muscle Snatch 5 reps, 80% x 5 set

C2: Explosive Muscle Clean 5 reps, 80% x 5 set

D1: Pistols 5/5 (alternated) FAST! x 3 set

D2: 4 Strict Pull-ups + 90% of kipping or butterfly Pull-ups x 3 set

“OTM” 6 min, 5 Squat Clean (ca. 60% 1RM)

Metcon:

9 min AMRAP

30 air squats

20 Power Snatch 30kg

10 Push ups hand release

God jul och gott nytt år.

Kärlek
/Chrilli-Wanilli

20121223-113624.jpg

Ett svar to “Årets sista pass.”

  1. Jebbe december 23, 2012 den 4:37 e m #

    Tack för all glädje du ger!:-)
    Jag bara undrar när ni behöver en masters i gruppen ;-)).

Kommentera

