Hammer gav endorfinkick

26 Dec

Hej alla härliga!

Jag hoppas att ni har haft en fin julafton 🙂 Efter all god mat och energi in så skrek kroppen efter att få ut energin! Vilket jag kom att få ångra under tiden jag körde Heron ”Hammer”!
Lyllos jag, då det fanns ett toppengäng på plats som hejjade på under tiden 😉

Min vikt på stången var 43kg.
5 Power Clean
10 Front Squat
5 Push Jerk
10(20) Pullups
Fem varv och 90sek vila mellan varje varv!
Jag skalade mina pull-ups till tior.
Min tid blev 16:30….. Hammer=endorfinkick.

Tack gänget som var på CrossFit Nordic idag. Ni pepprade med energi och glädje 🙂

Peace and Love people!

20121226-163050.jpg

Kommentera

